Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Gryfino

Sprzedaż samochodu specjalistycznego Muller MAN w formie licytacji pisemnej

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o informuje, że postępowanie prowadzone w trybie przetargu pisemnego na „Sprzedaż używanego pojazdu specjalistycznego marki Müller MAN  - TGS 26.360 6x6 BL z zabudową Müller Umwelttechnik” zostaje unieważnione, zgodnie z punktem 15 Regulaminu Przetargu Pisemnego.

 

 

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie,
ul. Szczecińska 5, 74-100 Gryfino, zarejestrowane w Sądzie Rejonowym
Szczecin - Centrum w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
pod nr 0000133946, wysokość kapitału zakładowego 15.767.500,00 zł,
NIP 858-000-74-76, REGON 811195875, BDO 000004133
 

OGŁASZA PRZETARG PISEMNY NA SPRZEDAŻ UŻYWANYCH POJAZDÓW 
W DNIU 26.04.2024 R.

L.p.

Typ pojazdu/sprzętu

Nr rejestracyjny
/rok produkcji

Cena wywoławcza

Wysokość wadium

 

1

Samochód specjalistyczny
Müller MAN
– TGS 26.360 6x6 BL
z zabudową Müller Umwelttechnik o nr 11144100

Samochód specjalistyczny posiada
ssąco – płuczący system odzysku wody typu CANALMASTER
F100 EWA ECO 1

ZGR GL20
/2012

230.000,00 zł

23.000,00 zł

 

 

Pojazd będzie udostępniony do obejrzenia na terenie Oczyszczalni ścieków Przedsiębiorstwa
Usług Komunalnych Sp. z o.o., przy ul. Łącznej 1AA w Gryfinie w dni robocze w godz. od 8 00  do 1400.

Osobą upoważnioną do udzielania informacji jest Pan Dariusz Jastrzębski nr telefonu 91 402 39 80,
tel. kom. 695-310-806.
 
 

WADIUM

Warunkiem udziału w przetargu pisemnym będzie wniesienie wadium. Wadium z dopiskiem, którego środka trwałego dotyczy, należy opłacić przelewem na rachunek bankowy Santander Polska S.A.
o nr 38 1910 1048 2217 0107 7612 0001.

REGULAMIN PRZETARGU PISEMNEGO (LICYTACJI)

  1. Przetarg  ma charakter publiczny.
  2. Przetarg pisemny (licytację) prowadzi Komisja Likwidacyjna powołana przez Zarząd Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie. Dla ważności prac Komisji wymagana jest obecność przynajmniej trzech członków.
  3.  W przetargu nie mogą brać udziału:
  1. osoby wchodzące w skład Zakładowej Komisji Likwidacyjnej,
  2. małżonek, dzieci, rodzice i rodzeństwo osób, o których mowa w pkt. powyżej.
  1. Do obowiązków Komisji należy m.in. zamieszczenie ogłoszenia o przetargu pisemnym (licytacji),
    na tablicy ogłoszeniowej Zamawiającego, zebranie ofert, wybór oferty oraz sporządzenie protokołu
    z przebiegu przetargu zawierającego:
  1. oznaczenie miejsca i czasu przetargu,
  2. imiona i nazwiska członków Zakładowej Komisji Likwidacyjnej,
  3. wyspecyfikowanie  środków trwałych przeznaczonych do sprzedaży,
  4. wysokość ceny wywoławczej,
  5. wysokość ceny nabycia,
  6. imię i nazwisko Nabywcy,
  7. wnioski i oświadczenia członków Zakładowej Komisji Likwidacyjnej,
  8. podpisy członków Zakładowej Komisji Likwidacyjnej.
  1. Sprzedaż nie może nastąpić za cenę niższą niż wywoławcza.
  2. Warunkiem uczestnictwa w przetargu pisemnym (licytacji) jest wpłacenie wadium wynoszącego 10% ceny wywoławczej. Wpłaty wadium należy dokonać do dnia 26.04.2024 r. do godz. 900.
  3. Wadium w pełnej wysokości bez oprocentowania zwraca się w terminie 2 dni roboczych po zakończeniu przetargu pisemnego (licytacji) uczestnikom, którzy nie wygrali.
  4. Wadium uczestnika, który wygrał zaliczone zostanie na poczet ceny sprzedaży.
  5. Wadium przepada w całości, jeżeli uczestnik, który wygrał licytację uchyla się od zawarcia Umowy.
  6. Osoby przystępujące do przetargu pisemnego (licytacji) powinny posiadać:
  1. dokument potwierdzający tożsamość;
  2. w przypadku osób prawnych aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą przetargu,
  3. zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji niniejszej transakcji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.; Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016),
  4.  w przypadku ustanowienia pełnomocnika, wymagane jest pełnomocnictwo z notarialnie poświadczonymi podpisami,
  5. Małżonkowie biorący udział w przetargu osobiście lub okazując pełnomocnictwo z notarialnie poświadczonymi podpisami.
  1. Przystąpienie do przetargu oznacza, że uczestnik przetargu akceptuje wszystkie warunki niniejszego regulaminu, projektu umowy, zapoznał się ze stanem technicznym sprzedawanych pojazdów,a w przypadku pojazdów, na które złożył ofertę, że nie będzie rościł żadnych pretensji do sprzedawcy związanych ze stanem technicznym zakupionego sprzętu.
  2. Oferty należy składać na adres mailowy: sekretariat@pukgryfino.pl do dnia 26.04.2024r. do godz. 10.00
  3. Złożona oferta nie podlega wyjaśnieniom ani nie może być przedmiotem negocjacji między stronami.
  4. Wybór najkorzystniejszej oferty.
  5. Komisja na posiedzeniu niejawnym wybiera ofertę najkorzystniejszą lub stwierdza, że nie wybrano żadnej ze złożonych ofert.
  6. Komisja przetargowa wybierze ofertę z najwyższą ceną zaoferowaną za poszczególne pojazdy. Cena sprzedaży nie może być niższa od ceny wywoławczej.
  7. Oferenci z dwoma najwyższymi ofertami zostaną zaproszeni do licytacji ustnej w ustalonym przez Zamawiającego terminie.
  8. Po otwarciu licytacji prowadzący podaje do wiadomości przedmiot licytacji, jego cenę Wywoławczą, termin uiszczenia ceny nabycia, zmiany w stanie faktycznym i prawnym przedmiotu licytacji, które zaszły po ogłoszeniu licytacji.
  9. Licytacja rozpoczyna się od podania ceny wywoławczej środka trwałego przeznaczonego do  sprzedaży.
  10. Stawienie się jednego licytanta wystarczy do odbycia przetargu, pod warunkiem, że zgłosi on minimum jedno postąpienie ponad cenę wywoławczą.
  11. Licytacja odbywa się poprzez podniesienie ręki i wskazanie sumy za, którą uczestnik  chce nabyć jej przedmiot.
  12. Postąpienie wynosi 1% ceny wywoławczej środka przeznaczonego do sprzedaży (dopuszcza się zaokrąglanie w górę do pełnych dziesiątek złotych).
  13. Zaoferowana cena przestaje wiązać uczestnika licytacji, jeżeli inny uczestnik zaoferował cenę  wyższą.
  14. Po ustaniu postąpień prowadzący licytację, uprzedzając obecnych, po trzecim ogłoszeniu zamyka licytację i udziela przybicia licytantowi, który zaoferował najwyższą cenę.
  15. Nabywca zobowiązany jest zapłacić pozostałą cenę nabycia (ponad kwotę wadium) niezwłocznie po wygraniu przetargu pisemnego (licytacji) na podstawie otrzymanej faktury vat.   
  16. Nabywca, który nie uiścił ceny nabycia traci prawa wynikające z przybycia.
  17. Po zapłaceniu ceny przez nabywcę, strony zawrą Umowę sprzedaży w formie pisemnej.
  18. Wydanie środka trwałego nabywcy następuje niezwłocznie po zawarciu Umowy sprzedaży lub po wcześniejszym ustaleniu innego terminu z Zamawiającym.
  19. Sprzedający nie udziela gwarancji na stan środka trwałego objętego przetargiem.
  20. Warunki przetargu ustnego (licytacji) mogą być zmienione lub odwołane bez podania przyczyny.

Załączniki:

1. formularz ofertowy

2. wzór umowy

3. zdjęcia pojazdu

 

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Ewelina Sznigir 17-04-2024 08:53
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Ewelina Sznigir 17-04-2024
Ostatnia aktualizacja: Ewelina Sznigir 17-04-2024 08:55