Sprzedaż samochodu specjalistycznego Muller MAN w formie licytacji pisemnej
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o informuje, że postępowanie prowadzone w trybie przetargu pisemnego na „Sprzedaż używanego pojazdu specjalistycznego marki Müller MAN - TGS 26.360 6x6 BL z zabudową Müller Umwelttechnik” zostaje unieważnione, zgodnie z punktem 15 Regulaminu Przetargu Pisemnego.
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie,
ul. Szczecińska 5, 74-100 Gryfino, zarejestrowane w Sądzie Rejonowym
Szczecin - Centrum w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
pod nr 0000133946, wysokość kapitału zakładowego 15.767.500,00 zł,
NIP 858-000-74-76, REGON 811195875, BDO 000004133
OGŁASZA PRZETARG PISEMNY NA SPRZEDAŻ UŻYWANYCH POJAZDÓW
W DNIU 26.04.2024 R.
L.p. |
Typ pojazdu/sprzętu |
Nr rejestracyjny |
Cena wywoławcza |
Wysokość wadium |
|
1 |
Samochód specjalistyczny |
ZGR GL20 |
230.000,00 zł |
23.000,00 zł |
Pojazd będzie udostępniony do obejrzenia na terenie Oczyszczalni ścieków Przedsiębiorstwa
Usług Komunalnych Sp. z o.o., przy ul. Łącznej 1AA w Gryfinie w dni robocze w godz. od 8 00 do 1400.
Osobą upoważnioną do udzielania informacji jest Pan Dariusz Jastrzębski nr telefonu 91 402 39 80,
tel. kom. 695-310-806.
WADIUM
Warunkiem udziału w przetargu pisemnym będzie wniesienie wadium. Wadium z dopiskiem, którego środka trwałego dotyczy, należy opłacić przelewem na rachunek bankowy Santander Polska S.A.
o nr 38 1910 1048 2217 0107 7612 0001.
REGULAMIN PRZETARGU PISEMNEGO (LICYTACJI)
- Przetarg ma charakter publiczny.
- Przetarg pisemny (licytację) prowadzi Komisja Likwidacyjna powołana przez Zarząd Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie. Dla ważności prac Komisji wymagana jest obecność przynajmniej trzech członków.
- W przetargu nie mogą brać udziału:
- osoby wchodzące w skład Zakładowej Komisji Likwidacyjnej,
- małżonek, dzieci, rodzice i rodzeństwo osób, o których mowa w pkt. powyżej.
- Do obowiązków Komisji należy m.in. zamieszczenie ogłoszenia o przetargu pisemnym (licytacji),
na tablicy ogłoszeniowej Zamawiającego, zebranie ofert, wybór oferty oraz sporządzenie protokołu
z przebiegu przetargu zawierającego:
- oznaczenie miejsca i czasu przetargu,
- imiona i nazwiska członków Zakładowej Komisji Likwidacyjnej,
- wyspecyfikowanie środków trwałych przeznaczonych do sprzedaży,
- wysokość ceny wywoławczej,
- wysokość ceny nabycia,
- imię i nazwisko Nabywcy,
- wnioski i oświadczenia członków Zakładowej Komisji Likwidacyjnej,
- podpisy członków Zakładowej Komisji Likwidacyjnej.
- Sprzedaż nie może nastąpić za cenę niższą niż wywoławcza.
- Warunkiem uczestnictwa w przetargu pisemnym (licytacji) jest wpłacenie wadium wynoszącego 10% ceny wywoławczej. Wpłaty wadium należy dokonać do dnia 26.04.2024 r. do godz. 900.
- Wadium w pełnej wysokości bez oprocentowania zwraca się w terminie 2 dni roboczych po zakończeniu przetargu pisemnego (licytacji) uczestnikom, którzy nie wygrali.
- Wadium uczestnika, który wygrał zaliczone zostanie na poczet ceny sprzedaży.
- Wadium przepada w całości, jeżeli uczestnik, który wygrał licytację uchyla się od zawarcia Umowy.
- Osoby przystępujące do przetargu pisemnego (licytacji) powinny posiadać:
- dokument potwierdzający tożsamość;
- w przypadku osób prawnych aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą przetargu,
- zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji niniejszej transakcji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.; Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016),
- w przypadku ustanowienia pełnomocnika, wymagane jest pełnomocnictwo z notarialnie poświadczonymi podpisami,
- Małżonkowie biorący udział w przetargu osobiście lub okazując pełnomocnictwo z notarialnie poświadczonymi podpisami.
- Przystąpienie do przetargu oznacza, że uczestnik przetargu akceptuje wszystkie warunki niniejszego regulaminu, projektu umowy, zapoznał się ze stanem technicznym sprzedawanych pojazdów,a w przypadku pojazdów, na które złożył ofertę, że nie będzie rościł żadnych pretensji do sprzedawcy związanych ze stanem technicznym zakupionego sprzętu.
- Oferty należy składać na adres mailowy: sekretariat@pukgryfino.pl do dnia 26.04.2024r. do godz. 10.00
- Złożona oferta nie podlega wyjaśnieniom ani nie może być przedmiotem negocjacji między stronami.
- Wybór najkorzystniejszej oferty.
- Komisja na posiedzeniu niejawnym wybiera ofertę najkorzystniejszą lub stwierdza, że nie wybrano żadnej ze złożonych ofert.
- Komisja przetargowa wybierze ofertę z najwyższą ceną zaoferowaną za poszczególne pojazdy. Cena sprzedaży nie może być niższa od ceny wywoławczej.
- Oferenci z dwoma najwyższymi ofertami zostaną zaproszeni do licytacji ustnej w ustalonym przez Zamawiającego terminie.
- Po otwarciu licytacji prowadzący podaje do wiadomości przedmiot licytacji, jego cenę Wywoławczą, termin uiszczenia ceny nabycia, zmiany w stanie faktycznym i prawnym przedmiotu licytacji, które zaszły po ogłoszeniu licytacji.
- Licytacja rozpoczyna się od podania ceny wywoławczej środka trwałego przeznaczonego do sprzedaży.
- Stawienie się jednego licytanta wystarczy do odbycia przetargu, pod warunkiem, że zgłosi on minimum jedno postąpienie ponad cenę wywoławczą.
- Licytacja odbywa się poprzez podniesienie ręki i wskazanie sumy za, którą uczestnik chce nabyć jej przedmiot.
- Postąpienie wynosi 1% ceny wywoławczej środka przeznaczonego do sprzedaży (dopuszcza się zaokrąglanie w górę do pełnych dziesiątek złotych).
- Zaoferowana cena przestaje wiązać uczestnika licytacji, jeżeli inny uczestnik zaoferował cenę wyższą.
- Po ustaniu postąpień prowadzący licytację, uprzedzając obecnych, po trzecim ogłoszeniu zamyka licytację i udziela przybicia licytantowi, który zaoferował najwyższą cenę.
- Nabywca zobowiązany jest zapłacić pozostałą cenę nabycia (ponad kwotę wadium) niezwłocznie po wygraniu przetargu pisemnego (licytacji) na podstawie otrzymanej faktury vat.
- Nabywca, który nie uiścił ceny nabycia traci prawa wynikające z przybycia.
- Po zapłaceniu ceny przez nabywcę, strony zawrą Umowę sprzedaży w formie pisemnej.
- Wydanie środka trwałego nabywcy następuje niezwłocznie po zawarciu Umowy sprzedaży lub po wcześniejszym ustaleniu innego terminu z Zamawiającym.
- Sprzedający nie udziela gwarancji na stan środka trwałego objętego przetargiem.
- Warunki przetargu ustnego (licytacji) mogą być zmienione lub odwołane bez podania przyczyny.
Załączniki:
1. formularz ofertowy
2. wzór umowy
3. zdjęcia pojazdu
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Ewelina Sznigir | 17-04-2024 08:53 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Ewelina Sznigir | 17-04-2024 |
Ostatnia aktualizacja: | Ewelina Sznigir | 17-04-2024 08:55 |